FAQ2022-11-17T12:04:56+01:00

Veel gestelde vragen FAQ

Bekijk hier de meest gestelde vragen

Hoe word ik lid?2022-11-17T16:47:41+01:00

Je kunt je inschrijven via de site of op de club zelf.

Kan ik gebruik maken van lockers?2021-02-16T09:15:25+01:00

Ja, er zijn ruim voldoende lockers aanwezig waarin je je spullen kunt opbergen. Daarvoor kun je een slot kopen bij de balie. De kosten voor het cijferslot bedragen eenmalig € 5,-.

Wat is de leeftijdsgrens bij FIT2GO om zelfstandig te mogen trainen?2022-11-17T16:21:54+01:00

Vanaf 16 jaar kun je zelfstandig trainen bij FIT2GO. Deelnemers van de leeftijd 14 en 15 jaar mogen uitsluitend onder begeleiding van een meerderjarige sporten.

Kan mijn tatoeage tegen zonlicht?2020-11-27T18:00:26+01:00

Na verloop van tijd zullen alle tatoeages iets slijten en verbleken, maar dat is niet een direct gevolg van ultraviolette straling. Wel kunnen sommige kleuren inkt, met name groen en rood, in combinatie met zonlicht een allergische reactie oproepen. Blijkt dit het geval, dan kunt u tatoeages in de zon of op de zonnebank het beste afdekken of beschermen met een anti-zonnebrandmiddel met een hoge tot zeer hoge bescherming (SPF van 20 of hoger).

Kan ik mijn abonnement tussentijds ook wijzigen?2022-11-17T15:08:13+01:00

Ja, het is mogelijk om je abonnement tussentijds te upgraden. Upgraden: dit kan op ieder moment, de ingangsdatum van je upgrade wordt de nieuwe ingangsdatum van je abonnement. Downgraden is uitsluitend mogelijk aan het einde van je contractduur. Het is niet mogelijk om je abonnement tussentijds te downgraden. Vraag via onze Administratie administratie@fit-2-go.nl naar de mogelijkheden.

Moet ik bij FIT2GO lid zijn om te mogen zonnen?2020-11-27T11:35:27+01:00

Nee, je hoeft geen lid bij FIT2GO te zijn om gebruik te maken van de zonnebank..

Is er begeleiding bij FIT2GO?2022-11-17T16:20:20+01:00

Ja, er is altijd een medewerker aanwezig aan wie je vragen kunt stellen over je trainingsapparaat en/of oefeningen. Je kunt altijd een afspraak maken met één van de trainers, dan werken we samen naar je persoonlijke doelstelling toe. Voor maar €9,99 per 4 weken helpen we je met een schema op maat en dat passen we dat iedere 4-8 weken aan. Indien gewenst meten we wekelijks je gewicht en vet%. Tevens kun je dan ook gebruik maken van onze app voor je schema en resultaten.

Hoe kan ik betalen?2022-11-17T11:54:31+01:00

Je abonnement wordt via automatische incasso afgeschreven. Online betalingen, zoals op onze website of middels een e-mail betalingsherinnering worden per iDeal-betaling verwerkt. Overige producten zoals consumpties en je eenmalige inschrijving op de club, worden aan de balie per pin betaald. Bij FIT2GO kan uitsluitend per pin worden betaald.

Wanneer ga ik contributie betalen?2021-02-16T09:11:49+01:00

Bij inschrijving betaal je de eerste periode vooruit. Daarna wordt er per 4 weken automatisch geïncasseerd.

Kan ik mijn kinderen meenemen naar FIT2GO?2022-11-17T16:24:45+01:00

Nee. FIT2GO is uitsluitend voor mensen die komen trainen en die in het bezit zijn van een geldig abonnement. Bij FIT2GO worden dus geen kinderen toegelaten. Jongeren vanaf 16 jaar mogen lid worden bij FIT2GO. (vanaf 14 -16 jaar uitsluitend onder begeleiding)

Wanneer wordt de contributie van mijn rekening afgeschreven?2020-11-27T11:27:35+01:00

De afschrijving van de contributie vindt eens per 4 weken plaats en op een donderdag. Het betalingsmoment is afhankelijk van de start van het abonnement. Valt een van deze momenten op een feestdag, dan kan dit afwijken.

Hoe wijzig ik mijn IBAN?2022-11-18T11:20:29+01:00

Je kunt je email nr eenvoudig wijzigen door een e-mail te sturen naar administratie@fit-2-go.nl.

Kan ik een proeftraining volgen?2022-11-18T11:24:15+01:00

Een proefles kost € 10. Word je binnen 1 maand lid? Dan krijg je deze kosten terug via verrekening met je inschrijving. Tijdens deze training krijg je van ons ook een rondleiding. Zo kun je zelf ervaren hoe de sfeer bij ons is, hoe onze club er van binnen uitziet en welke faciliteiten er zijn. De proefles is alleen op afspraak. Je kunt je wel alvast aanmelden via de website. Een proefles kost éénmalig €10. Mocht je besluiten om lid te worden, dan wordt bij inschrijving het proeflesgeld éénmalig verrekend met het 1e termijnbedrag.

Kan ik even kijken bij FIT2GO?2022-11-17T16:26:55+01:00

Ja, bij binnenkomst kun je je melden bij de baliemedewerker. Hij/zij geeft je meer informatie en beantwoord al je vragen.

Kan ik zonnen?2022-11-17T16:19:29+01:00

Ja! bij FIT2GO kun je (óók als niet lid) zonnen onder onze luxe Ergoline-zonnebank. Bij FIT2GO zon je al vanaf €10 per 20 minuten!

Kan ik direct beginnen met sporten als ik me heb ingeschreven?2022-11-17T16:23:12+01:00

Ja, na inschrijving kun je direct bij ons beginnen met sporten. Je hebt dan nog geen pasje, maar deze zal bij je eerstvolgende bezoek klaarliggen bij de balie.

Tegelijkertijd medicijnen en zonnebank gebruiken?2020-11-27T17:59:59+01:00

Het is van een aantal medicijnen bekend dat deze de gevoeligheid van de huid verhogen. Dit is vooral vaak het geval bij antibiotica, sulfonamiden, psychofarmaca, kalmerende middelen en diuretica. Ook bruiningsmiddelen die psoralen of cumarine bevatten zorgen ervoor dat de huid gevoeliger wordt. In twijfelgevallen raden wij je aan dit eerst aan de huisarts te vragen, zodat je zonder risico van je zonnebad kunt genieten.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?2022-11-17T16:46:57+01:00

Na afloop van je contracttermijn geldt een opzegtermijn van één contributie periode van 4 weken. Stopzetting van je fitnessabonnement kan uitsluitend middels e-mail: administratie@fit-2-go.nl

Ik ga op vakantie. Kan ik mijn abonnement dan tijdelijk bevriezen?2022-11-17T15:07:32+01:00

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik iets drinken bij FIT2GO?2022-11-17T15:03:12+01:00

Ja, bij de bar is een lekker bakkie koffie en kopje thee verkrijgbaar. Er staat een grote koelkast in de gym waar je zelf je preworkout producten, sportdrankjes en proteïne shakes- en repen kunt kopen.

Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd?2022-11-17T12:06:53+01:00

Zodra je abonnementsduur is verlopen, is je abonnement maandelijks opzegbaar.

Kan ik parkeren om en nabij FIT2GO?2022-11-17T16:26:01+01:00

Ja, om het gebouw is voldoende parkeergelegenheid, ook bij de naastgelegen panden. Denk er ook al bij het parkeren om het pand mag geen overlast worden veroorzaakt voor omliggende panden.

Ga naar de bovenkant